Kokoomuksen Kauhavan Kunnallisjärjestö

Kokoomuksen Kauhavan

AnnaKunnallisjärjestö
Kunnallisjärjestön tehtävänä on toimia yhteistyöelimenä Uuden Kauhavan alueella toimivien Kokoomuksen paikallisyhdistysten

välillä.

HALLITUS 2019

Anna-Maija Renko, puheenjohtaja, Kauhavan Kokoomusnaiset

, varapuheenjohtaja

Hallituksen jäsenet:

Helena Syrenius, sihteeri, Kauhavan Kokoomusnaiset

Minna Niinistö, taloudenhoitaja, Ylihärmän Kokoomus

Ville-Pentti Heikkilä, vaalipäällikkö/jäsen,  Alahärmän Kokoomus

Matti Torvinen, jäsen, Alahärmän Kokoomus

Timo Renko, jäsen, Kauhavan Kokoomus

Susanna Saarimaa, jäsen. Kauhavan Kokoomusnaiset

Vesa Takala, jäsen, Ylihärmän Kokoomus

Niin Mannismäki, jäsen, Kortesjärven Kokoomus

Tuomas Lahdenperä, jäsen, Kauhavan Kokoomusnuoret

Puhe- ja läsnäolo-oikeudella
Carl-Gustav Karling, Kauhavan kansalliset seniorit

Upseerikerholla 5.4.2019
Jannen vaalikahvilassa tapahtuma 2019
Susanna Saarimaa, Anna-Maija Renko, Helena Syrenius, Alajärvellä 14.1.2018, Sauli Niinistö presidentinvaalikampanja
Helena Syrenius, Veli-Matti Lillbacka, Alahärmässä RoadHouse, Sauli Niinistö presidentinvaalikampanja 26.1.2018
Alahärmässä 26.1.2018 RoadHouse
Alahärmä RoadHouse 26.1.2018
Oikeusministeri Antti Häkkänen ja kansanedustaja Susanna Koski vierailivat Kauhavan Cafe` Niinistössä 22.1.2018
Syyskokoukseen osallistujat ja kuvaaja Anna-Maija Renko.
Kunnallisjärjestön syyskokous 11.12.2016 Yrittäjäopistolla, pieni auditorio. Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Janne Sankelo ja sihteeriksi Sirpa Kyyriäinen

KOHTI KUNTAVAALEJA 2017

Kokoomuksen Kauhavan Kunnallisjärjestö aloitti valmistautumisen kuntavaaleihin keskustelemalla menneestä kaudesta ja suunnittelemalla tulevaa. Yhteisesti todettiin, että eteenpäin on menty ja tehty suuria investointeja eri kuntakeskuksiin kuten esimerkiksi Alahärmän asemalaituri, Kauhavalle ja Ylihärmään uudet päiväkodit sekä Kortesjärven yhtenäiskoulun saneeraaminen. Kokoomuksen Kauhavan Kunnallisjärjestössä nousi esiin myös viime aikoina esiintynyt huoli yhteisen näkemyksen puolesta. Edelleenkin puhutaan vahvasti Alahärmästä, Kortesjärvestä ja Ylihärmästä, vaikka raja-aitojen toivottiin poistuvan ajan myötä. Vain yhteisellä näkemyksellä kokonaisuudesta pärjäämme.

Suuret muutokset mullistavat kuntapolitiikkaa tulevalla valtuustokaudella. Alueuudistus siirtää kunnilta monia tehtäviä maakuntaan. Yhteisesti todettiin, että muutos on enemmän mahdollisuus  kuin uhka.

Kokoomuksen tavoite on tehdä hyvä kunta kaikille. Kokoomuslaiset tulevat kysymään kuntalaisten mielipidettä. Avatuilla vaalisivuilla www.kaikillehyva.fi voi kuka tahansa käydä kertomassa, kuinka hyvä kotikunta tehdään. Kyselyjen tuloksista kerätään tavoitteet ensi kevään kuntavaaleihin.

Kokoomuksen Kauhavan Kunnallisjärjestö toivoo runsasta osallistumista kyselyyn ja kokonaisuuden hahmottamista paremman Kauhavan rakentamiseksi.